משלוחים והחזרות
מדיניות משלוחים
1. אספקת המוצרים הנרכשים באמצעות האתר כרוכה בדמי משלוח בהזמנות לכתובת בישראל או בחו"ל. גובה דמי המשלוח יפורטו ויחושבו בעמוד ההזמנה בהתאם לכתובת הלקוח אותה יזין בעת שלב הצ'ק אווט בעמוד הרכישה.
1.2 החברה תדאג לאספקת המוצר הנרכש באתר לכתובת, כפי שהוקלדה על ידי הלקוח. הזמן למשלוח הוא כ-10 ימי עסקים, אולם בזמני חגים ומועדים מיוחדים, זמן המשלוח יכול להתארך עקב מחסור בימי עבודה. יום עסקים נחשב עד השעה 16:00 ואינו כולל את היום הראשון להזמנה, ימי מנוחה, ימי פגרה, ימי חג ושבתון, ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, ערב יום השואה וערב תשעה באב.
1.3 מובהר כי החברה לא תהיה אחראית לעיכובים שנובעים ממסירת פרטים שגויים על ידי המשתמש או עיכובים שנובעים מחברת השילוח.
1.4 באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, MYKOTEL תהיה רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עמם מראש. מבלי לגרוע מן האמור, יצוין כי MYKOTEL אינה מבצעת משלוחים למזרח ירושלים ולשטחי הרשות הפלסטינית.
1.5 ככלל, ניתן לבצע הזמנה באתר לכל חלקי הארץ. עם זאת, בנוגע לאספקה ליישובים חריגים (המפורטים באלפון היישובים באתר), החברה אינה מתחייבת לשילוח תוך 10 ימי עסקים והחברה תיצור קשר עם המשתמש לפני שהמוצר יגיע לכתובת שסיפק.
1.6 הלקוח יכול לאשר לשליח להניח את המוצרים שבמשלוח מחוץ לדלתו או במקום סביר אחר במקום מגוריו (כגון אצל שכן או ארון מסוים). אם אישר הלקוח את השארת המוצרים כאמור – האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת המוצרים כאמור לעיל תהיה של הלקוח בלבד, ולא תהיה ללקוח כל טענה או דרישה כלפי החברה בגין אספקת המוצרים, ובכלל זאת הימצאותם, גניבתם, איכותם, תכונותיהם ועוד.
1.7 כאמור, ברוב המקרים המשלוח יספוק עד 10 ימי עסקים, אך היות והשליחויות מתבצעות באמצעות חברה חיצונית לעיתים יתכנו עיכובים שלא תלויים בחברת mykotel. mykotel אינה אחראית על זמני המשלוח ועיכובים של חברת השילוח, אך עומדת לרשות המשתמש על מנת לפתור כל בעיה. כמו כן, mykotel אינה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, מלחמה, אסונות טבע, מגיפה שהוכרזה על ידי הרשויות ומנעה השילוח, עיכוב או בעיה התלויה בנמען/ הנמען מסרב לקבל את המשלוח, חסימות ,הפגנות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
שינויים וביטולים
2. לקוח אשר רכש מוצר באתר החברה, רשאי לבטל את העסקה בכפוף לתנאים המפורטים להלן ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו לפיו (להלן: "חוק הגנת הצרכן").
2.2 לקוח רשאי לבטל עסקה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, בתנאי שיחזיר את המוצר כשהוא לא נפגם, לא נעשה בו שימוש ואריזתו המקורית לא נפתחה. החזרת מוצר תעשה באמצעות שליח שיוזמן על ידי החברה, בכפוף לתשלום דמי משלוח בסכום המפורט בסעיף 4.1.1 בתקנון האתר
2.3 על אף האמור בסעיף 5.2 לעיל, צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן. לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית (דוא"ל, צ'אט וכדומה).
2.4 לקוח המעוניין לבטל עסקה בטרם קיבל את המוצר אותו רכש, רשאי לשלוח הודעת ביטול באמצעות דוא"ל שכתובתו: info@mykotel.co.il או באמצעות פנייה למוקד השירות שלנו בטלפון או בוואטסאפ במספר 050-4889877, ו/או באמצעות משלוח פנייה בתיבת "ביטול עסקה" באתרנו, בכתובת: www.mykotel.co.il.
הודעת הביטול תכלול לפחות שם מלא, מייל איתו בוצעה ההזמנה ומספר זהות.
2.5 לקוח שביטל עסקה בהתאם להוראות סעיף זה, יקבל את מלוא התמורה ששילם ישירות לאמצעי התשלום עמו בוצעה העסקה, תוך שבעה ימי עסקים לכל המאוחר, בניכוי דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה.
2.6 החזר כספי במקרה של ביטול עסקה באשראי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 ימי עסקים מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. במקרה של ביטול חלק מן העסקה (החזרת פריט אחד מבין כמה שנרכשו) החברה תחזיר למשתמש, בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו בגין הפריט המוחזר, בניכוי דמי הביטול.
2.7 סייגים לזכות הביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן לרבות מוצר עם הקדשה אישית שהלקוח הוסיף בעת ביצוע הרכישה באתר.
2.8 מובהר כי במידה ולקוח לא סגר את הזמנתו כראוי, לרבות עקב פרטים חסרים בהזמנה, כגון אי-הזנת שם ו/או מספר אמצעי התשלום, אזי תהא רשאית החברה לבטל את ההזמנה בתוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
2.9 בדיקת המשלוח: הלקוח נדרש לבדוק תכולת המשלוח מיד עם קבלתו ולוודא את התאמתו הן להזמנה והן לחשבונית שנמסרה לו. לקוח שקיבל מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את הפרטים שנמסרו לו במעמד ההזמנה , רשאי לפנות לשירות הלקוחות של החברה באחת הדרכים המפורטות מטה, והחברה תדאג לספק לו מוצר חדש על חשבונה בכפוף להחזרת המוצר הפגום או השגוי.
2.10 במקרה ונפלה באתר טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר המוצג באתר ובין אם בתיאור המוצר כפי שהוצג באתר; לתשומת לך - למרות שהנהלת החברה מקפידה לבדוק את המחירים המוצגים באתר, לעתים עלולה לחול טעות שבעקבותיה יופיע מחיר שגוי באתר. במקרים כאלו, אחד מנציגי שירות הלקוחות יפנה אליך לאחר ביצוע ההזמנה, יודיע לך מה המחיר הנכון של המוצר ויאפשר לך לרכושו במחיר הנכון. עלייך יהיה לאשר זאת תוך 72 שעות מרגע הודעת הנציג, במידה ותסרב או לא תעדכן אותנו בהחלטתך לרכוש את המוצר במחירו הנכון - החברה לא תהיה חייבת לספקו, ובמקרה זה לא תהיינה לך טענות כלשהן כלפי החברה.